20px
20px

Termeni si conditii

Contract între Utilizator și Best Buy Travel

Contract între utilizator (Utilizator, dvs.) și S.C. Best Buy Travel S.R.L. (Best Buy Travel, noi). Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni și condiții contractuale (Termeni & Condiții) înainte de a utiliza pagina de internet www.bestbuytravel.ro

Site

Site-ul vă este oferit de S.C. Best Buy Travel S.R.L., cu sediul în Intrarea Târgu Frumos nr. 7, bl. 5, ap.7, sector4, Bucuresti, Romania, tel 0743 957 966, email office@bestbuytravel.ro, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/6668/06.2015, C.I.F. 34599509, licență de turism 7405 din 21 iulie 2015. Vă rugăm să notați că toată corespondența scrisă pe suport de hârtie, privind Serviciul de Relații cu Clienții, va trebui trimisă la adresa de mai sus.

Acceptarea Termenilor și Condițiilor

Utilizând acest Site sunteți de acord în totalitate cu acești Termeni & Condiții, fără nici o altă restricție. Dacă nu sunteți de acord cu unul din punctele descrise, nu puteți utiliza acest Site în nici un fel.

Serviciile Best Buy Travel

Best Buy Travel vă pune la dispoziție un sistem automat care oferă posibilitatea de a căuta și verifica disponibilități pentru diferite servicii turistice și vă permite să efectuați rezervarea dorită. Rezervările și vânzarile de bilete de avion se supun Condițiilor Generale de Rezervare și Vânzare a Biletelor de Avion (la care se adaugă prevederile prezentului Contract). Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative și se pot modifica oricând. Cererile de rezervare efectuate pe site nu vă garantează blocarea locurilor și a tarifelor. După efectuarea cererii pe site, un agent Best Buy Travel va confirma tariful pe email sau telefonic. Puteți alege dintr-o serie de servicii disponibile pe Site, având posibilitatea de a efectua rezervări de bilete de avion, rezervări hoteliere, cereri pentru pachete de tip city-break, cereri pentru pachete de tip sejururi și cereri pentru pachete de tip circuite. Best Buy Travel actionează ca și agent pentru terți furnizori cum sunt: companii aeriene, hoteluri, touroperatori, alții furnizori (denumiți Furnizori de Servicii Turistice). Best Buy Travel nu își asumă nici o responsabilitate pentru produsele și serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice și nu garantează în nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratețea sau calitatea produselor și a serviciilor reflectate pe acest Site.

Informațiile publicate pe Site

Best Buy Travel oferă prin intermediul Site-ului informații cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notați că informațiile publicate pe Site pot fi modificate oricând. Este necesar să verificați cu Furnizorul de Servicii Turistice (companie aeriană, hotel, touroperator), ambasada sau biroul de turism de la destinație, că informațiile apărute pe Site sunt de actualitate. Best Buy Travel nu asigură nici o garanție cu privire la aranjamentele documentelor de călătorie (pașapoarte, vize, vaccinuri necesare etc), că informația de pe Site este actualizată. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura că va călători în conformitate cu măsurile aplicabile acestor documente de călătorie. Best Buy Travel nu garantează că informația de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectăm erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunostință.

Condițiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Orice rezervare efectuată pe Site va fi considerată drept intenția dvs. de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Dacă cererea dvs. va fi acceptată, veți primi un e-mail de confirmare de la Best Buy Travel și va intra în vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in funcție de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii și condițiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzând regulile de transport al pasagerilor și al bagajelor impus de liniile aeriene) se vor aplica adițional Termenilor si Conditiilor acestui Site. Corectitudinea informațiilor privind numele și detaliile pasagerilor precum și a zborurilor selectate în timpul procesului de rezervare pe site este în responsabilitatea dvs., acest proces fiind unul automat fără intervenția manuală a agenților Best Buy Travel, decât dacă acest lucru este solicitat de către pasageri/utilizatori prin intermediul aplicației de suport on-line de pe Site sau telefonic. Orice modificare solicitată ulterior rezervării poate implica plata unor taxe suplimetare sau a diferențelor de tarif. Taxele de modificare încasate de companiile aeriene se aplică per pasager având în vedere că biletul de avion este un contract individual între linia aeriană și pasager. Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligații, anulări, modificări ale rezervărilor și restituiri de bani (dacă este cazul) ori restricții de altă natură. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa de tranzit. Best Buy Travel nu este responsabilă pentru costurile care pot să apară în momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea, unele hoteluri pot colecta diverse taxe ce nu se pot colecta decât local. La momentul navigării dvs. în Site, veți putea observa referiri către diferite condiții aplicabile ofertelor speciale. Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni dar vă rugăm luați legătura cu Best Buy Travel pentru detalii complete sau lămuriri. La momentul rezervării unui zbor sau după rezervare, aveți posibilitatea de a transmite detaliile cardului de mile, în cazul în care sunteți înscris deja într-un astfel de program al unei companii aeriene, prin intermediul aplicației de chat/asistență on-line de pe Site sau pe email. Vă rugăm să notați ca aceste programe de fidelitate se supun termenilor și condițiilor impuse de către compania la care sunteți înscris. Conform acestor reguli, premiile obținute de pe urma acestor programe nu se aplică tuturor tarifelor sau clasei de servicii în care veți călători. Pentru mai multe detalii vă rugăm contactați compania la care sunteți înscris. Sunteți direct responsabil pentru respectarea condițiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror alte reguli publicate de acestea. Vă rugăm să notați că este recomandat de companiile aeriene, ca prezența în aeroport să fie cu 120 de minute înainte de decolare. Biletul de avion trebuie utilizat în ordine secvențială, neutilizarea unuia dintre zboruri duce la anularea următoarelor. Neprezentarea la zbor sau sosirea cu întarziere la check-in/îmbarcare va duce la refuzul la îmbarcare din partea companiei aeriene și la imposibilitatea de a utiliza biletul de avion. Biletul de avion reprezintă un contract direct între compania aeriană și pasager iar orice probleme care intervin în operarea zborurilor vor fi soluționate de către operatorul zborului afectat. De asemenea, biletul de avion reprezintă un contract unic între pasager și compania aeriană și se referă strict la zborurile care apar pe bilet. În cazul în care călătoria dvs. implică utilizarea mai multor bilete (emise pe companii aeriene diferite sau pentru aceeași companie) fiecare contract va fi tratat separat de către compania aerienă. Astfel: dacă zborul aferent unui bilet este afectat, acest lucru nu implică obligativitatea companiei aeriene sau a agenției de turism de a modifica celelalte bilete fără penalizările specificate în regulile tarifului, în situația în care aceste modificări sunt permise în regulile tarifului.

Anulări/Modificări

În cazul în care doriți anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziționat și Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa în scris sau telefonic Best Buy Travel despre intențiile dvs. Anularea/modificarea se va face în conformitate cu termenii și condițiile impuse de furnizorul serviciilor. În anumite cazuri anularea / modificarea anumitor servicii turistice nu este posibilă sau trebuie respectate anumite cerințe și proceduri. ATENȚIE! Solicitările de anulare a zborurilor trebuie comunicate către Best Buy Travel cu minim 24 de ore înainte de plecarea primului zbor. În cazul în care solicitarea de anulare se face cu mai puțin de 24 de ore înaintea plecării pot exista situaîii în care operatorul de zbor nu poate fi informat în timp pentru a evita cazurile de No-show și restricționarea rambursării biletelor. Este responsabilitatea pasagerului să transmită în timp util către Best Buy Travel cererea de anulare. Best Buy Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea dvs. fermă. Puteți anula/modifica rezervarea dvs. prin intermediul agentilor Best Buy Travel în conformitate cu termenii și condițiile Furnizorului de Servicii Turistice. În eventualitatea modificării unei rezervări (încluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume atunci când acestea sunt permise de compania aeriană), Best Buy Travel își rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acțiune. Aceste taxe diferă față de taxele impuse direct de către Furnizorul de Servicii Turistice. Anumite taxe, cum sunt taxa de combustibil, taxele de bagaj sau alte taxe aplicate de companiile aeriene sunt nerambursabile și nu vor fi restituite către pasageri. Transferul sumelor de rambusat către clienți se face în termen de 3 până la maxim 14 zile lucrătoare.

Plata

Nu se acceptă alte modalități de plată în afara celor disponibile pe Site la finalizarea rezervării serviciilor solicitate. În cazul rezervărilor hoteliere, în funcție de termenii și condițiile impuse de hoteluri, la momentul rezervării vi se poate cere plata integrală sau parțială a serviciului rezervat. În cazul biletelor de avion se cere plata integrală la emiterea biletului de avion sau plata ulterioară prin transfer bancar, situație în care biletul se emite numai după efectuarea transferului iar pe site se efectuează doar o rezervare. Best Buy Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-și asumă nici o obligație de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie în cazul neplății integrale a serviciilor comandate. În orice situație, sunteți responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate pe site. Plata se poate efectua cu cărți de credit Mastercard si Visa sau prin transfer bancar, situație în care sunteți responsabil pentru transmiterea unei dovezi a transferului bancar, prin email, către Best Buy Travel. Best Buy Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice își rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul rezervărilor prin carțile de credit. În acest caz veți fi informat despre comisioanele aplicabile. Best Buy Travel îți rezervă dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Dacă rezervarea dvs. este plătită cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervăm dreptul de a cere o autorizație scrisă din partea acelei persoane. În cazul în care emitentul cărții dvs. de credit o cere, Best Buy Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice își rezervă dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de călatorie la adresa dvs. declarată la momentul emiterii cărtii de credit. Informația eronată despre această adresă se poate reflecta în anularea rezervării, întarzierea livrării documenteleor de călătorie și poate determina creșterea tarifului confirmat. Vă rugam sa vă asigurați că detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont. În anumite situații, pentru a minimiza efectele încercării de fraudare a carîii dvs. de credit, chiar dacă banca aprobă efectuarea tranzacției și blochează suma în contul dvs. procesatorul de plați on-line MobilPay are dreptul de a efectua verificări suplimentare: de a cere dovada adresei dvs. și o copie a cărții de credit, precum și un extras de cont recent. În cazul în care documentația nu este trimisă către procesatorul de plăți sau este incompletă tranzacția nu este aprobată în sistemul Best Buy Travel. Solicitarea de deblocare a sumelor din cont se va adresa, în acest caz, direct băncii emitente a cardului, Best Buy Travel neavând nici o responsabilitate pentru blocarea acestor sume. Toate tarifele și taxele pot fluctua datorită modificării cursului de schimb. ATENTIE! În cazul zborurilor low cost plata trebuie efectuată la finalul procesului de rezervare, în caz contrar biletele nu se vor emite.

Utilizarea Site-ului

Best Buy Travel nu este responsabilă pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul și nici pentru eșecurile generate de carența acestor aptitudini. Best Buy Travel nu garantează că Site-ul nu poate fi afectat de viruși sau alte acțiuni care pot genera defecțiuni sau alte pierderi.

 

Obligațiile utilizatorului

Sunteți de acord să respectați următoarele obligații incluzând (fără a se limita):

- responsabilitatea financiară pentru toate tranzacțiile efectuate în contul sau numele dumneavoastră;

- aveți vârsta peste 18 ani și capacitatea legală de a iniția acțiuni juridice;

- garantarea veridicității datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.;

- neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezevări false sau frauduloase;

- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii;

- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afișa, licenția sau reproduce conținutul Site-ului cu excepțiautilizarii în scop personal și necomercial a unei singure copii a informației conținută în Site.

Newsletter

Achiziționarea de produse și servicii turistice de pe site-ul Best Buy Travel înseamna acceptul dumneavoastră de a primi newsletter-ele Best Buy Travel sau alte materiale promoționale, care va vor fi trimise către adresa dumneavoastră de e-mail și vor include noutăți, oferte speciale precum și alte informații utile.

Interzicerea accesului pe Site

Best Buy Travel își rezervă dreptul de a vă interzice oricând accesul pe Site fără o notificare prealabilă.

Responsabilitatea Best Buy Travel

Best Buy Travel nu este responsabilă pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasă a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate și achiziționate de pe Site. Best Buy Travel este responsabila doar pentru pierderile directe a căror valoare nu va depăsi tariful total al serviciilor turistice achiziționate.

Legături către alte Site-uri

Acest Site poate contine legături către alte pagini web externe și operate de alte părti implicate. Best Buy Travel nu are nici un control al acestor pagini web și nu își asumă nici o responsabilitate în legatură cu acuratețea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale parțior implicate. Conținutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informațiile furnizate de Best Buy Travel. Orice opinii referitoare la conținutul acestor pagini web externe vor trebui redirecționate către administratorii paginilor în cauză.

Forță Majoră

Best Buy Travel nu este responsabilă în cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forță majoră. Evenimentele majore includ, dar fără a se limita, intervenții guvernamentale, razboaie, răpiri, incendii, inundații, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau acțiuni industriale care pot afecta Best Buy Travel sau furnizorii săi.

Rata de schimb

Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse și pot sa nu fie întotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu să verificați ratele de schimb din ziua în care efectuați rezervarea și plata.

Modificări asupra Site-ului

Best Buy Travel poate modifica design-ul sau conținutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum și alte caracteristici ale Site-ului.

Copyright și Marca Înregistrată

Copyright-ul, drepturile de proprietate și conținutul Site-ului apartin Best Buy Travel. Materialul continut pe Site este proprietatea Best Buy Travel sau a afiliaților săi, exceptând cazul în care sunt recunoscute ca aparținând altor părti implicate, caz în care puteți raporta acest lucru la adresa office@bestbuytravel.ro. Numele Best Buy Travel precum și celelalte mărci, logo-uri sau elemente grafice conținute în Site sunt mărci înregistrate ale Best Buy Travel sau ale afiliaților săi. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi mărci înregistrate ale respectivilor proprietari. Nu aveti nici un drept sau licență de utilizare a acestor mărci înregistrate.

Confidențialitate

Sunteți de acord cu utilizarea informațiilor dvs. personale de către Best Buy Travel sau a afiliaților și a altor părti implicate, în concordață cu termenii și în scopul declarat stipulat în Politica de confidentialitate a Best Buy Travel.

Politica de Securitate

Best Buy Travel utilizează tehnologie securizată pentru a proteja informațiile dvs. personale și tranzacțiile financiare. Detaliile cărții dvs. de credit/debit sunt criptate în timpul tranzacției, utilizând tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigură proceselor de achiziționare online o securitate mărită. De asemenea, verificarea carții dvs. de credit/debit se realizează prin intermediul tehnologiei 3D-Secure.

Modificări ale Termenilor și Condițiilor

Best Buy Travel își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii și Condițiile referitoare la utilizarea acestui Site, fără notificare prealabilă către Utilizatori. Continuarea utilizării acestui Site după publicarea eventualelor modificări va constitui acceptul dvs. cu privire la acestea.

Legea guvernantă

Acești Termeni și Condiții reprezintă contractul între Utilizator și Best Buy Travel și este guvernat de legile din România.

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE REZERVARE - VÂNZARE A BILETELOR DE AVION DE CĂTRE AGENȚIA BEST BUY TRAVEL

S.C. Best Buy Travel S.R.L. este o AGENȚIE DE TURISM care are în obiectul de activitate rezervări și vânzări de bilete de avion pentru zboruri interne și internaționale, direct sau prin intermediari. În vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul său de activitate, societatea este autorizată de către companiile aeriene care efectuează zborurile; ea acționează numai ca intermediar al acestor companii și se supune regulilor și restricțiilor comerciale impuse de către companiile aeriene, în calitate de prestatori direcți. În continuare, vom denumi pe scurt : S.C. Best Buy Travel S.R.L. - AGENTIA Compania aeriană - COMPANIA Clientul care rezervă și/sau cumpară biletul de avion - PASAGERUL Documentul în baza căruia se efectuează zborul - BILETUL DE AVION

I. REZERVĂRI DE LOCURI

1.1. Rezervările de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor informatice de rezervări, care permit accesul agenției la baza de date a companiei și blocarea efectivă a locurilor pe o anumită cursă, în favoarea potențialilor pasageri. 1.2. Rezervările sunt gratuite și se fac înaintea datei de plecare. 1.3. O dată cu efectuarea rezervării, pasagerul va primi de la agenție informații referitoare la prețul zborului (valabil la data rezervării), precum și informațiile referitoare la condiții, restricții și reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări. 1.4. Toate condițiile, regulile și restricțiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriană precum și de alți factori (de ex. obligația detinerii vizei), independenți de voința agenției. Aceste reguli, precum și prețul biletului de avion se pot modifica, prin voința celor ce le-au impus, pînă în momentul cumpărării efective a biletului, fără ca agenția să poată fi facută în vreun fel răspunzatoare.

II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITĂȚI DE PLATĂ

2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate și plata acestora se fac conform condițiilor impuse de către fiecare companie în parte. Pasagerul are obligația să se informeze despre termenul până la care rezervarea sa este valabilă și să comande emiterea biletului în termen, pentru a intra în posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricând de companie, situație în care agenția va anunța pasagerul despre modificare, fără a putea fi însă, facută raspunzatoare în vreun fel, pentru o eventuala anulare a rezervării. 2.2. Raportul contractual între agenție și pasager apare în momentul în care pasagerul a achitat biletul de avion și a intrat în posesia acestuia. Înainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligația să se informeze la agenție despre toate condițiile ți restricțiile aplicabile acelui bilet și să citească prezentele condiții generale. 2.3. Pasagerul poate plăti biletul de avion in EUR (euro) sau in RON (lei), la cursul de schimb utilizat de BNR in zua respectiva, la care se adauga un comision de risc valutar de 1%.

III. PREȚURILE BILETELOR DE AVION

3.1. Prețurile biletelor de avion comercializate prin agenție sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, etc. În aceste condiții, fiecare zbor în parte presupune calcularea de către sistem al prețului aplicabil datelor solicitate de dumneavoastră. Informațiile referitoare la reguli, care provin din comunicările scrise sau transmise computerizat de către companie, prin sistemele de rezervări centralizate sau direct la agenție, au un caracter continuu, modificările pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse și publicate în vreun înscris. 3.2. Prețurile de vânzare nu sunt neapărat înscrise pe biletele de avion. Prețurile de vânzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, singura în măsură să conteste modul de înscriere al unui preț pe un anumit bilet de avion. 3.3. Afișarea prețurilor pentru biletele de avion, ca urmare a căutării pe site, funcționează după principiul tarifelor dinamice, ceea ce înseamnă ca aceste tarife se pot schimba periodic sau în orice moment, pe măsură ce disponibilitatea este afectată de alte rezervări. Prețul unui bilet de avion devine ferm, împreună cu toate condițiile aplicabile lui, numai în momentul în care este înscris pe documentul de încasare întocmit de agenție (factură fiscală) și numai după ce este achitat de către pasager și emis de către agenție. 3.4. Biletele de avion emise de agenție sunt proprietatea I.A.T.A. – BSP România – în calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, încasarile aferente biletelor vândute se decontează către I.A.T.A. BSP – România, drept pentru care agenția nu poate fi facută răspunzatoare despre modul în care a fost stabilit prețul unui bilet de avion decât de către acest organism sau de către compania pe care s-a emis biletul. 3.5. Prețul oricărui bilet de avion presupune condiții, reguli și restricții speciale aplicabile călătoriei la care se referă documentul respectiv. Pasagerul are obligația să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul bilet. După cumpărarea biletului se consideră că pasagerul a luat la cunostințădespre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde că nu a fost informat, o dată ce a intrat în posesia biletului de avion. 3.6. Prețul biletului de avion include taxele de aeroport. Există însă situații, independente de voința agenției, în care, pe parcursul călătoriei i se pot solicita pasagerului și alte taxe, care nu au fost percepute inițial, situație în care agenția nu poate fi făcută răspunzatoare. 3.7. Schema Comisioanelor de Serviciu aplicabile: A. Taxe emitere bilete: între 0 și 25 EUR pe bilet. În caz de anulare voluntară aceste taxe sunt nereturnabile. B. Taxă de modificare a rezervării după emiterea biletului, respectiv modificarea datelor de călătorie ce presupune reemiterea biletului - 10 EUR. C. Taxă de anulare a rezervării după emiterea biletului - 0 EUR. D. Taxă pentru efectuarea check-in-ului online, oferit la cererea pasagerilor - 0 EUR/pasager. E. Toate solicitările pentru modificări speciale ale biletelor, care nu sunt parte a condițiilor de bază ale acestora, vor fi supuse aprobării liniilor aeriene și, în caz de aprobare, se vor taxa suplimentar de către Best Buy Travel cu o taxă de serviciu cuprinsă între 0 și 25 EUR.

IV. CONDIȚII DE ANULARE ȘI MODIFICARE

În cazul anulării biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare sau independent de dorința pasagerilor, taxa de serviciu percepută de agenție în momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se rambursează.

V. BILETUL DE AVION

5.1. Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenția electronică în baza careia se efectuează zborul. Biletul de avion este emis de agenție dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis. 5.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumpărat are obligația de a-l păstra în stare bună și de a-l prezenta la îmbarcare în vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de către pasager nu il îndreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade în sarcina exclusivă a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde agenției sau companiei nici un fel de despăgubiri. 5.3. Condițiile contractului și informațiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele condiții generale. Se consideră că pasagerul care a intrat în posesia biletului de avion a luat la cunostință de toate aceste informații. 5.4 Fiecare companie aeriană are propriile reguli privind transportul bagajelor. Aceste informații vă sunt prezentate pe site, în timpul procesului de rezervare sau de către consultanții Best Buy Travel, telefonic sau prin serviciul de asistenta on-line/chat de pe site. Pentru unele companii aeriene, bagajul de mână și/sau cală este inclus în tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost și pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat față de prețul biletelor și aceste informații vă vor fi furnizate în timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achiziționate în momentul efectuării rezervării sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai târziu de efectuarea check-in-ului. Fiecare companie aeriană are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/lățime/înaltime) pentru bagajele de mână sau de cală. În cazul în care nu vă încadrați în aceste dimensiuni, compania aeriană are dreptul de a vă taxa suplimentar. 5.5 Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atît pentru companiile de linie cât și pentru cele low cost, însî pentru cele low cost și pentru unele companii de linie se plateste o taxă suplimentară. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, Best Buy Travel vă recomandă să efectuați check-in-ul online. Informațiile despre efectuarea check-in-ului online vă vor fi comunicate de agentii Best Buy Travel la solicitare.

VI. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR

6.1. Agenția este răspunzatoare de emiterea corectă a biletelor de avion și de informarea cu bună credință a pasagerului asupra condițiilor aplicabile biletului de avion vândut. 6.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afișarea la loc vizibil pe site a prezentelor condiții generale de vânzare a biletelor de avion precum și prin prezentarea, la cererea expresă a pasagerului, a condițiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului în cauză, fără a fi nevoie de o semnatură a pasagerului care să certifice că a fost informat. 6.3. Pasagerul este obligat să citească prezentele condiții generale afișate pe site înainte de a cumpăra biletul de avion. Odată cumparat biletul de avion, se presupune că pasagerul a luat la cunostință despre toate informațiile legate de biletul respectiv, el nemaiputând să invoce ulterior necunoașterea acestora și să pretindă eventuale despăgubiri agenției. 6.4. Pasagerul este obligat să se prezinte la îmbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ore înainte de ora plecării înscrisă pe bilet, pentru a i se putea întocmi formalitățile necesare iar în cazuri speciale, conform informațiilor oferite de agenție. 6.5. Agenția nu este raspunzătoare și nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în urmatoarele condiții: - pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare(2 ore înainte de ora plecării înscrisă pe bilet); - pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsă viza de intrare pentru țara de destinație, viză falsă, pașaport cu interdicție, pașaport expirat etc) sau în situația unui refuz nejustificat al autoritaților de a permite călătoria; - alte împrejurări sau cazuri de forță majoră, pe care agenția nu le putea prevedea sau evita. 6.6. Agenția nu este raspunzătoare pentru întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligații care cad direct în sarcina companiei. În astfel de situații, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaționale. 6.7. Pasagerul poate renunța la biletul de avion cumpărat în orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunțării, regula presupune că pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului și a taxelor de aeroport aferente. Dacă regulile tarifare aplicabile biletului respectiv permit condiții de returnare mai avantajoase, agenția va aplica aceste reguli, în favoarea pasagerului. 6.8. Pasagerul poate modifica biletul inițial cumpărat în condițiile stabilite de compania și regula tarifară asociată biletul, pentru fiecare caz în parte. De regulă, se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului inițial dar dacă compania și regula tarifară a biletului permite condiții mai avantajoase, agenția va aplica aceste condiții în favoarea pasagerului. 6.9. Pasagerul nu poate utiliza numai părți componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se consideră renunțare la bilet și i se aplică prevederile din prezentele condiții generale. 6.10. Pasagerul înscris în rezervare nu poate transmite biletul de avion unei alte persoane, biletul având caracter nominal și netransmisibil. 6.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea sa, cu excepția situației în care compania și regula tarifară asociată biletului de avion permit rambursarea parțială sau totală, caz în care agenția va aplica aceste condiții în favoarea pasagerului. 6.12. În situația în care pasagerul, din vina sa, utilizează doar parțial zborurile înscrise în biletul de avion cumpărat, el nu va putea pretinde despăgubiri de nici un fel agenției sau companiei pe care s-a emis biletul de avion. 6.13. Pasagerul are obligația să se asigure ca deține toate actele legale necesare pentru a efectua călatoria (printre care dar nu numai: pașaport, viză, împuternicire, adeverință de sănătate, procură notarială), agenția neavând nici o răspundere în fața pasagerului dacă i se refuză îmbarcarea sau intrarea în țara de destinație din acest motiv. Refuzul la îmbarcare datorită unuia din aceste motive cade în sarcina exclusivă a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde despăgubiri agenției. 6.14. Agenția va informa cu buna credintță pasagerul asupra formalităților necesare călătoriei solicitate, conform informațiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facută responsabilă asupra veridicitații acestor informații și nici trasă la răspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar și nu are legătură cu serviciul de emitere a biletului de avion. 6.15. Agenția nu este răspunzatoare pentru pagube sau inconveniențe produse pasagerului în timpul zborului sau datorită unor modificări de orar, întirzieri ale zborurilor etc, împrejurări care se află dincolo de controlul și voința agenției. 6.16. În anumite situații, chiar în prezența vizei de intrare eliberată de ambasada țării respective din Romania, autoritățile de control frontalier pot refuza fără explicații, trecerea frontierei în țara de destinație, respectiv îmbarcarea în avion a pasagerului. În astfel de situații, agenției nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează faptei unui terț. 6.17. În cazul în care pasagerul pierde biletul de avion poate solicita agenției un duplicat, prin cerere telefonică sau pe email.

VII. RECLAMAȚII

7.1. Orice reclamație cu privire la biletul de avion cumpărat se va face în scris, în termen de maxim 3 zile de la data producerii evenimentului reclamat. 7.2. Reclamațiile care nu sunt făcute în scris nu vor fi luate în considerare. 7.3. Agenția va transmite reclamația respectivă companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar soluția va fi aceea dată de compania aeriană, în calitate de proprietară a biletului. Agenția va informa pasagerul despre soluția dată de companie reclamației, în scris, în termen de 3 zile de la primirea răspunsului de la companie. În situația în care pasagerul nu este mulțumit cu răspunsul primit, el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul. 7.4. Pasagerul va fi despăgubit direct de către compania aeriană în toate cazurile în care aceasta decide acest lucru, agenția nefiind obligată să intermedieze astfel de despăgubiri. 7.5. Orice reclamație se va face de către pasager în conformitate cu prezentele condiții generale de vânzare a biletelor de avion.

VIII. DISPOZIȚII FINALE

8.1. Prezentele condiții generale sunt realizate în conformitate și se completează cu prevederile CONVENȚIEI DE LA VARȘOVIA, în care România este parte semnatară, în conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUȚIA ROMANIEI. 8.2. Afișarea pe site a prezentelor condiții generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se consideră că pasagerul care a cumpărat biletul de avion a luat la cunostință despre conținutul acestor condiții și el nu va mai putea invoca ulterior necunoașterea lor sau lipsa de informare. 8.3. Prezentele condiții generale vor fi aplicabile și opozabile terților în toate situațiile stipulate în cuprinsul lor.

TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU REZERVĂRI HOTELIERE

Best Buy Travel își rezervă dreptul de a modifica acești termini și condiții în orice moment. Modificările vor intra în vigoare de îndată ce vor fi publicate pe site-ul www.bestbuytravel.ro

EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR

1. Orice rezervare efectuată on-line și neanulată la termenul limită de anulare specificat în sistem se consideră ANULATĂ AUTOMAT, după expirarea termenului respectiv.

2. Toate anulările vor fi efectuate prin intermediul sistemului on-line sau în cazul unei disfuncționalități a sistemului se poate contacta departamentul de rezervări și helpdesk al Best Buy Travel.

3. Termenul limită de anulare fără penalizare, în cazul unei rezervări plătite, este specificat în momentul efectuării rezervării on-line. Depăsirea termenului respectiv implică aplicarea penalizărilor care de asemenea sunt specificate în rezervare.

4. În cazul neprezentării la hotel, se va aplica o penalizare între costul pentru o noapte de cazare și costul total al cazării pentru întreagă perioadă rezervată, în funcție de politica de anulare a hotelului.

5. Toate rezervările vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele cărora s-a făcut rezervarea. În general, schimbările de nume nu sunt permise dar totuși, atunci când se dorește schimbarea de nume, persoanele pe numele cărora s-a făcut rezervarea hotelieră, trebuie să trimită, cu minim 48 de ore înainte de intrarea la hotel, în scris către Best Buy Travel o cerere în acest sens, urmând ca Best Buy Travel să solicite hotelului și să comunice răspunsul acestuia către turist.

6. În caz de imposibilitate fortuită de a onora rezervarea, Best Buy Travel își rezervă dreptul de a înlocui hotelul sau alte servicii confirmate inițial cu altele de categorie similară sau superioară, fără nici un fel de altă compensație în schimb sau de a returna banii integral în cazul în care este imposibilă oferirea unei alternative.

7. Cazarea se face de obicei între orele locale 12.00 și 14.00, în ziua înscrisă în rezervare și pe voucherul de cazare. Pentru a evita probleme la recepția hotelului, vă rugăm sa ne informați în cazul în care veți ajunge mai târziu la hotel.

8. Toate hotelurile publicate pe site-ul Best Buy Travel solicită ca cel puțin unul dintre turiști să aibă 18 ani impliniți la data intrării la hotel.

TARIFE

1. Best Buy Travel nu percepe taxe sau comisioane în plus față de tarifele afișate on-line. 2. Mesele incluse în fiecare tarif sunt specificate la rubrica dedicată, din cadrul fiecărei rezervări. 3. Pe anumite destinații este posibil ca hotelul să vă perceapă taxe locale, plătibile direct la recepție. 4. Pe site-ul Best Buy Travel, căutarea hotelurilor funcționează pe principiul tarifelor dinamice, ceea ce înseamnă ca aceste tarife se pot schimba periodic sau în orice moment, pe măsură ce disponibilitatea este afecată de alte rezervări. Tariful nu se garantează decât pe baza unei rezervări confirmate. Nu se acceptă o cerere de rambursare bazată pe faptul ca prețul de vânzare a fost aproape sau peste tariful de recepție. 5. Hotelul are dreptul sa ceară la sosire detaliile cardului de credit sau o suma de bani drept garanție/depozit, care să acopere și să garanteze orice costuri suplimentare care pot apărea în timpul șederii dumneavoastră.

TIPURI DE CAMERE

Legendă camere:

Cameră single – conține un singur pat pentru o persoană;

Cameră dublă – conține un pat dublu pentru 2 persoane;

Cameră twin – conține 2 paturi a câte o persoană;

Camera dublă/twin în regim de single – conține un pat dublu sau 2 paturi, pentru o persoană;

Cameră triplă – conține 3 paturi a câte o persoană sau un pat dublu pentru 2 persoane și un pat suplimentar pentru o persoană;

Cameră quadruplă – conține fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de o persoană, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane și 2 paturi suplimentare de o persoană;

1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea la hotel și pot varia în funcție de unitatea de cazare și/sau de legislația locală privind clasificarea si categorisirea camerelor. Best Buy Travel caută să se asigure că hotelul oferă tipul de cameră rezervat, totuși pot exista situații când, de exemplu, în loc de o camera cu pat dublu poate fi alocată o camera cu doua paturi separate (twin) sau o cameră cu pat dublu poate fi alocată în loc de o camera cu doua paturi separate. Vă rugăm să luați la cunostință că majoritatea hotelurilor europene oferă doua paturi single alăturate pentru a forma un pat dublu. În timp ce toate preferințele legate de tipul de cameră dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facută de către recepția hotelului și depinde de disponibilitatea din momentul cazării. O cameră triplă nu garantează trei paturi separate. Mărimile paturilor și configurația lor pot diferi. Acest lucru poate include și un pat pliant. O cameră cvadruplă este o cameră pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include și paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.

2. Orice cerere suplimentară, cum ar fi pentru etaj superior, pentru cameră de fumători, pentru cameră cu anumită vedere, etc. nu e garantată în momentul rezervării. Va depinde de disponibilitatea hotelului în ziua intrării clientului.

3. Clasificarea după stele a hotelurilor afișate oferă o idee generală a calitații hotelului și un nivel aproximativ de facilități, servicii și comodități. Totuși criteriile și cerințele specifice aplicate pot diferi de la țară la țară. Agenția Best Buy Travel nu se face responsabilă de această varietate în ceea ce privește clasificarea hotelurilor între țări, tipuri de camere și informațiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea să se asigure ca tipul de cameră rezervat este adecvat numărului de persoane care călătoresc.

RECLAMAȚII

1.Orice reclamație trebuie trimisă în scris către Best Buy Travel în maxim 3 zile de la data ieșirii din hotel. 2.Nu putem răspunde reclamațiilor care nu au fost supuse atenției hotelului pe timpul șederii clientului. Orice reclamație trebuie raportată pe loc, hotelului. 3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situații care ar fi putut fi rezolvată la fața locului dacă hotelul ar fi fost informat.

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

1. Agenția Best Buy Travel nu va fi responsabilă pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstanțe neprevăzute cum ar fi inundații, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autorității dintr-o țară, condiții de vreme nefavorabilă sau renovări la hotel care nu ni s-au comunicat în avans.

2. Diferențele de climă și regulile de economisire a energiei din diferite țări pot afecta sistemele de încalzire din hotelurile localizate în zona sau țara respectivă. De exemplu, în Italia sistemul de încalzire poate fi operat între 15 noiembrie și 15 martie, din cauza reglementărilor guvernamentale.

3. Începerea și încetarea datelor de funcționare a piscinelor pot fi de asemenea afectate de condițiile de climă și vreme. Best Buy Travel nu este responsabilă pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.

4. După efectuarea rezervării, vă rugăm verificați si asigurați-vă că toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informațiile despre hotel, oraș și țară ) sunt corecte. În acest mod veți fi protejat de orice neplăceri cauzate de o eroare a sistemului.

5. Folosirea site-ului se face numai în urma acceptării termenilor și condițiilor. Dacă nu acceptați acești termeni și condiții, nu folosiți acest site.